keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Lomailua.

Huhhu! Kuuden viikon "pakkoloma" rupee olemaan lopuillaan ja vielä on kuus tehtävää ens Maanantaihin mennessä tehtävänä. Oon niin huono tekemään kotona yhtään kouluhommia ja kaikki jääny taas viime tippaan. Perjantaina kaks uusintatenttiä ja yritän saada niihin vähän skarpattua. Toisaalta, timantitkin syntyy paineen alla ja oon aina kehunu kuinka hyvä paineensietokyky mulla on. Sitä tässä taas testataan...

Mutta mulla oli ihanan rentouttava loma, oon ehtinyt tekemään ihan älyttömänpaljon kaikkea ja tultiin vasta eilen "maalta" (a.k.a Muurame & Jämsänkoski!) takas tänne kaupunkiin. Rakastan vaan niin paljon kotikulmiani, ei tää kaupunki- ja kerrostaloelämä oo ihan niin kivaa kuitenkaan.. Ehdin lomalla touhuamaan koirankin kanssa paljon enemmän kun normaalisti ja viettämään aikaa muutenkin perheen kanssa. Kävin kattomassa pikkuveljen voimistelukisoja ja äitienpäivän lisäks oli myös Dafikoiruuden 1v-synttärit! Hirmu nopeesti menny aika, vastahan me se pieni käärö haettiin Naantalista kotiin.


Päästiin lomalla kottikärryjenkin kyytiin, vähän lapsetti...





Tuolien tuunausta! Varasin Teron vanhempien vanhasta ruokailuryhmästä kaks tuolia meille. Hiottiin ne Teron siskon Satun kanssa yhtenä iltana ja seuraavana päivänä hain kaupasta maalit ja maalasin ne turkoosiks ja keltaseks. Keltanen tuli meidän olkkariin ja turkoosi makkariin. Tuli huippukivat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti