maanantai 21. lokakuuta 2013

Mun Dafi on maailman paras tyyyppi.

Maailman typerin ja ärsyttävin koirahullu taas moi! Mun kaikki aika menee nykyään koiran kanssa touhuamiseen, mutta myös tän mun uuden harrastusintoilun takia oon myös ihan huippuiloinen suurimman osan ajasta. Toki tällä hetkellä vielä pari päivää kestävä harjoittelu on rassannu hermoja enempi ku tarpeeks, mutta onneks sekin loppuu kohta!






Lauantaina käytiin rally-tokokisoissa saatiin vihdoin se hyväksytty tulos. Neljäs kerta toden sanoo? Oon enemmän ku tyytyväinen, vaikka virheet olikin koiran keskittymättömyyttä ja omia TYHMIÄ mokia. Mun tyyppi on ihan loistotyyppi. Nyt sit juoksujen takia pientä huilitaukoa harrastuksista. Tekee ehkä ihan hyvääkin sekä koiralle, että ohjaajalle vaan lomailla hetki. :) Videollekin saatiin, josta aika hyvin näkee kaikki virheetkin. Laitetaan nyt linkki kuitenkin, jos jotain sattuis kiinnostamaan.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti